Telefonie volledig geïntegreerd

Maak jouw software compleet met naadloos geïntegreerde telefonie. Zie direct in jouw Salonbezoek omgeving welke klant er belt, en de basisgegevens van de klant. Zo geef jij de klant een persoonlijke beleving en voelt hij of zij zich eerder goed na het beëindigen van het telefoongesprek.

VoIP Naadloos gekoppeld Optimale bereikbaarheid
Probeer nu

Wat is VoIP-telefonie?

VoIP staat voor Voice over IP: Bellen via het internet. VoIP houdt in dat de toestellen zijn aangesloten op het internet en dat de telefooncentrale online beschikbaar is. Je zakelijke nummer staat dus in de online telefonieomgeving. In deze omgeving staat wat er moet gebeuren als er naar jouw salon wordt gebeld. In een overzichtelijk stappenplan, het belplan, wordt ingesteld hoe lang en welke toestellen moeten rinkelen en wat er gebeurd als er niet wordt opgenomen. Ook kun je kiezen voor extra instellingen zoals openingstijden, een wachtrij of een keuzemenu.

Wat heb je nodig om te kunnen bellen via VoIP?

Om te kunnen bellen via Voice over Internet Protocol (VoIP) heb je het volgende nodig: Een telefoonnummer, VoIP-account, een toestel in de vorm van een vast toestel, softphone-app op je smartphone of computer, internetverbinding en een online telefooncentrale.

Wat is een VoIP-account?

Een telefoontoestel heeft een eigen registratie met de online telefooncentrale nodig om te kunnen bellen. Dit noemen we een VoIP-account. Daarmee herkent de telefooncentrale jouw toestel en laat deze rinkelen.

Wil je meer weten?
Plan een demo in

Onze accountmanager Vincent neemt contact met je op en samen plannen we een afspraak in waar en wanneer het jou uitkomt.

Bel! 085 130 20 20
Volledig vrijblijvend Advies op maat Altijd 30 dagen gratis

Krijg de volledige regie over jouw salon

Contact

info@salonbezoek.nl

+31 (0) 85 130 20 20