Behalve voor afspraken, kan het natuurlijk ook nuttig zijn om andere werkzaamheden in de agenda te zetten. Gelukkig is dat een fluitje van een cent in de agenda van Salonbezoek.

Wanneer je op de agendaweergave staat, klik je simpelweg op het tijdvak waarin je wilt beginnen met de taak. Nu kun je kiezen of je een afspraak, taak of afwezigheid in wil voeren. Hier kies je uiteraard Taak. Dan verschijnt er een formulier waar je de details van de taak in kunt voeren.

De startdatum en -tijd zijn al ingevuld op basis van het tijdvak waarop je net geklikt hebt. De einddatum en de tijd kun je zelf invullen, op basis van hoe lang je denkt dat een taak zal duren. In de rechterbalk kun je een medewerker selecteren die de taak uit gaat voeren. Ook kun je in deze balk, waar nodig, een taak aan een klant koppelen.

Het enige verplichte veld is de titel, maar het invullen van een omschrijving en subtaken kan ontzettend handig zijn. Mocht je nog een foto of ander bestand bij de taak willen voegen, dan kan dat onderaan in dit scherm via de knop “+ Bestand toevoegen”.

Zodra je alle benodigde informatie ingevuld hebt, klik je op Opslaan. De taak verschijnt nu in de agenda van degene die hem uit gaat voeren, waardoor die op dat tijdstip ook niet beschikbaar is voor het inboeken van afspraken via bijvoorbeeld de boekingswidget.

----------

Wil je meer weten over de agenda of heb je andere vragen? Neem dan contact op met onze supportafdeling via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Krijg de volledige regie over jouw salon

Contact

info@salonbezoek.nl

+31 (0) 85 130 20 20